Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Ενημέρωση – Αναγγελία








Επειδή αρκετοί από τους αναγνώστες μου, εξέφρασαν την επιθυμία να διαβάσουν το σύνολο των άρθρων μου πέρα από αυτά που έχω αναρτήσει στο blog μου, με χαρά σας αναγγέλλω ότι κυκλοφόρησε το πρώτο βιβλίο της Τριλογίας μου με τίτλο "ΥΠΑΡΞΗ" που είναι το αποτέλεσμα της πολυετούς έρευνας και της αρθρογραφικής μου δραστηριότητας στα περιοδικά «ΑΝΕΞΗΓΗΤΟ» και «ΑΒΑΤΟΝ».







Τα άρθρα επιλέχθηκαν και εντάχθηκαν, αναθεωρημένα όπου χρειαζόταν, ως κεφάλαια  των βιβλίων κάτω από τον ειδικό τίτλο του καθενός, σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά εκείνα που προσδιορίζουν την πλευρά της Συνείδησης με την οποία αλληλεπιδρούν. Ακολουθούν κάποια υποτυπώδη σειρά, βάσει και της οποίας ταξινομήθηκαν, ωστόσο η σχέση που τα διέπει είναι η Τάξη μέσα στο Χάος.

Το πρώτο βιβλίο της Τριλογίας είναι η θεματική ενότητα  "Εξωτερικές Διαδρομές" και μπορείτε να το παραγγείλετε στο eleonardou@onirocosmos.gr για την Ελλάδα (14.98€) και στο https://www.createspace.com/5140705 για το εξωτερικό ($18.16).

Ακολουθούν οι θεματικές ενότητες "Εσωτερικά Μονοπάτια" και "Κοσμικές Ροές". 

Επί τη ευκαιρία θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς που με τόσο ενθουσιασμό αγκαλιάσατε το μυθιστόρημα μου "Το Μυστικό των Θεών"! ( http://eleonardou.wix.com/books )

Μείνετε συντονισμένοι…

Δεν υπάρχουν σχόλια: